Sunday 23 November 2014

Melepaskanmu...

Hari ini baru mas sedar...yang mas sebenarnya tak pernah melepaskan sesuatu yang satu ketika dulu pernah membuatkan hati riang dan gembira tak terkata...dan sesuatu itu jugalah yang pernah membuatkan mas menangis dan menghilangkan diri seketika dari dunia digital..mungkin ada hikmahnya setiap apa yang berlaku...wallahualam...hanya Dia yang tahu segalanya..

Sedih itu memanglah wujud...tipulah kalau mas kata tak sedih kan...but lives goes on...like it or not..things do happened...but when seeing the short video...i do realized...that i need to move on. Dia dah terlalu jauh dari gapaian mas. Semoga dia berbahagia dengan pilihan hatinya. Dan mas akan memegang kukuh pepatah yang sering disebut orang...kalau sayang seseorang biarkan dia bahagia dengan pilihannya..walaupun pilihannya itu bukan kita. Kerana sayang aku lepaskan kau pergi. Berbahagialah...hingga akhir hayatmu..

Bismillahirahmanirrahim...sesungguhnya aku melepaskanmu pergi jauh dari hidupku...mohon ampun dan maaf andai ada khilaf antara kita. Salam sayang buatmu..salam terakhir dariku....

No comments:

Post a Comment