Thursday 26 July 2012

Melankolik Di Jiwa...

Semalam...entah mengapa ada kesayuan melanda di hati..perasaan hiba itu bagaikan tidak terhapus sehingga ke hari ini..tidak tahu apakah penyebabnya membuatkan aku terus mengalirkan air mata...umpama ada sesuatu yang terbuku didalam hati.. Sungguh aku gagal mencari puncanya...mainan emosi yang sebeginilah yang paling aku tidak suka..benci sekali rasanya....sedang emo kah aku ini..atau perubahan hormonkah sedang bergolak dalam diri yang menjadikan aku seperti orang sasau ini?? Entahlah aku pun takde jawapan yang pasti...apa yang aku memang pasti...aku memang nak menangis saja... Arghhh!! Kalaulah ada ruang untuk aku melepaskan tekanan kan senang..kalau ada benda yang boleh aku belasah pun ok jugak...sekurang-kurangnya tidaklah perasaan aku terdera sebegini!!! Huhhh....tak suka betul lahhhh!!! :(

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment