Thursday 1 December 2011

Story Of The Day ( 15 )

   Minggu ni aku tak sangka yang aku akan dapat ramai kawan baru. First ,,nama aku dimasukkan dalam satu group yang membuatkan aku happy bila berchatting kat dalam tu,,Group Fesyen Plus Size,,group ni memang happening giler,,satu keadaan yang menyenangkan wujud dimana seolah2 kami ni memang dah kenal lama. 
   Kami boleh berbual apa sahaja kat group ni . Mungkin persamaan yang ada pada kami (ofkos sebab kami plus size :)) membolehkan kami bersembang,berbincang dan memberi pendapat tanpa ada sekatan yang tak munasabah.
   And then,, kami tubuhkan pula group baru iaitu Group Comel,,the same thing happens in this group,,situasi yang sama. Memang terbaik!!Aku suka dua2 group ni,,yang satu untuk penampilan aku dan yang satu lagi untuk menambahkan kawan yang aku sendiri akan jadi kawan aku,,love you alllss!!
   Tapi malam nih,,aku rasa macam ada kekurangan la pulak,,rasa macam ada benda yang tak lengkap.Ooo,, baru aku ingat malam ni aku masih belum bertegur sapa ngan si dia..Dia mendiamkan diri la pulak malam ni. Selalunya kami akan bersembang tak banyak , sikit tapi tetap ada.Gayanya macam dia sedang memikirkan sesuatu yang berat. Entahlah,, tak dapat nak kuhuraikan.
   Tadi,,aku terbaca postnya,,seolah2 ada something yang membebani benaknya. Aku tanya kenapa,,tapi dia link kan aku pada video klip nasyid UNIC,,hanya tuhan yang tahu,,aku tau klip tu bagaikan satu bayangan untuk dia mengatakan sesuatu,,tapi mungkin tak terluah dari sanubarinya.Aku tak nak memaksa kerana paksaan takkan membuatkan dia meluahkan apa pun. Biarlah dulu,,kalau dia rasa selesa hendak bercerita,,aku sedia mendengar.I'll be a good listener for him,, insyaallah!
   Setakat ni je la dulu yang boleh aku coretkan,,terlalu banyak yang nak diluahkan , namun tak terceritakan oleh aku.... lain kali mungkin semuanya akan terungkai. Insyaallah aku akan update lagi bloggy aku nih..
   Lots of love,,muuaaahhhh!!! ( ^ - ^ )

3 comments:

  1. Akak suka gaya bahasa Mas bercerita...cepat2 buat novel..insyaAllah..i'll be the first person to book..he..

    ReplyDelete
  2. luahan ikhlas dari mas dapat dirasakan...........bukan semata tinta rekaan...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah tak sangka ada gak orang nak baca dan komen,,terima kasih banyak2 atas sokongan anda semua,,:)

    ReplyDelete