Saturday 7 April 2012

Demi Sebuah Permulaan...

Malam ini , kutekadkan hati untuk memulakan kembali apa yang pernah menjadi impianku satu ketika dulu . Kubuang jauh rasa hati yang pernah membuat aku berduka biarpun ianya masih berbekas di jiwa. Biarpun rindu menggamit di benak , takkan ku berpaling semula. Banyak yang perlu kulunasi , banyak juga yang perlu ku perhati dan dekati . Life must go on...


Lalu , aku mula menata rias semula blog kesayanganku untuk membangkitkan kembali semangat untuk berblog. Alang - alang mahu bermula semula , biarlah tampak kelainannya , betulkan tindakan aku ini?.Nyata sekali aku memerlukannya. Yang sudah tu sudahlah.Tak guna untuk diingatkan lagi nanti boleh bikin jiwa makin parah , sebelum parah biar aku ubatinya.

Jadi malam ini aku berikrar pada diri sendiri untuk kembali menjadi seorang manusia yang bernama NORMASLIZA ELYANI yang lebih baikdari dulu . Moga - moga dimakbulkan oleh Allah  . Doakan lah untukku ya...:)


Salam sayang dariku.......(^_^)  

No comments:

Post a Comment