Thursday 26 April 2012

Alkisahnya semalam,,,

Kisahnya semalam,,,sungguh melucukan sekali..jika diingatkan memang sukar untuk aku menghentikan gelak tawaku..Aduhaii,,lucu sekali sahabat kesayanganku...Semalam nurul tidur di rumahku..kepala paip dalam tandas aku tercabut ketika dia mahu menggunakannya...Jeritannya menyebabkan aku sudah tergelak dahulu kerana aku sudah dapat mengagak apa yang terjadi..Menyembur - nyembur air dari paip itu menyebabkan nurul basah kuyup satu badan sebab dia cuba untuk mengenakan semula paip tu..Aku yang memandang wajah paniknya memang gelak tak ingat dunia..Sampai senak perut aku dibuatnya..Kemudian kami berbalas msj dalam fb dan tawa itu pecah lagi,,maunya tak,,duduk dalam satu rumah , berdepan lagi masih mau mesej segala bagai...Alahaii,, kawanku yang seorang itu memang lucu dan "selamba badak" orangnya...Dalam gelak - gelak tu,,aku teringatkan seorang kawanku , Majdiah yang dah lama tak ku hubungi,,kerinduan mula menjalar di hati.. bilalah dapat bersua dengannya..


Semalam nurul memperkenalkan kepadaku lagu yang aku link kat atas tu,,, aku sangat tertarik dengan senikatanya,,,benarlah kata nurul pasti aku akan mencari lagu itu kerna hati telah terpaut pada kemerduan liriknya,,dannn,,yang benarnya kerana sam dan yana are so cuteee!! Pada kawan2 yang baca blog aku nih.. enjoy yourself,,,(^_^)http://www.youtube.com/watch?v=9E5jdoeGiSk&feature=related

No comments:

Post a Comment