Monday 17 October 2011

Story Of The Day (3),,,

  Hari ini  aku datang ke sekolah seperti biasa ,,bertolak dari rumah nurul di Bota.Seperti minggu - minggu sebelumnya,ramai cikgu yang takde di sekolah kerana berkursus.Tidak ada apa yang menarik hari ini kecuali kejadian ular lidi masuk ke kelasku.
  Rasa nak terkeluar jantung aku bila budak - budak bagitau aku yang ada ular masuk ke kelas aku.Cepat - cepat aku panggil Mat Nuri untuk bunuh ular tu,,nasib baik jumpa.Kalau tak jumpa tadi ,, tak taula apa akan jadi hari ni.
  Waktu rehat disekolah adalah waktu yang paling menyakitkan hati. Sebab kat kantin takde makanan untuk guru.Aku pun tak faham ngan kak imah kantin tu,,buat benda makan macam nak tak nak jer,,apa pun takde dalam almari lauk tu.Yang ada cuma nasi. Lapar punya pasal makan jer la nasi+kicap+telur goreng,,jadi laaa..
  Hari ni malas nak taip banyak - banyak,,dah tak larat nak balik sangat.Jadi,,,,esok - esok la aku tulis lagi ekk,,lots of love bloggy,,muahhh!!!!:)  
  

No comments:

Post a Comment