Friday 28 October 2011

Story Of The Day ( 5 ),,

  Minggu ni,,adalah minggu yang paling sibuk sekali.Semua guru - guru termasuklah dengan aku sekali sibuk dengan dinner,,program minggu pusat sumber,,dan juga sebagai persediaan untuk program hari kokurikulum yang akan diadakan isnin ni.
  Dah nak dekat musim cuti sekolah,, lagi banyak program yang diatur untuk menghabiskan masa bebudak tu.Tambahan pula,kata guru besar minggu ini adalah minggu dimana pemantauan oleh JPN/PPD akan dibuat di semua sekolah. Semua orang dalam keadaan berwaspada. Macam mana pun kami tetap maintain berada di padang untuk melatih budak sebagai persediaan untuk hari isnin nihh.
  Dalam keadaan yang sibuk tak hengat tu pun aku sempat lagi bukak FB,,dan tak disangka- sangka,,aku pun menerima kejutan yang boleh dikatakan membuatkan jantung aku bekerja overtime,,lari dari skala denyutan biasa,,
  Bila membaca status "dia",,tak tau nak cakap macam mana,,betul - betul aku tak boleh nak huraikan perasaan yang aku alami,,semua bercampur baur,,berselirat yang tak boleh dirungkaikan.
  Aku yang perasan atau memang "dia" menujukan kata - kata itu kepada aku,,entah aku sendiri tak tau.Susah betul bila bermain dengan perasaan ni..Perasaan yang hadir dan makin kuat hanya apabila "dia" jauh dari mata.Selama ni memang "rasa" itu sudah ada,,cuma pencetusnya agak terlewat.Entahlah ,,,aku sendiri konpius dengan semua benda yang berlaku sekarang nih..
  Dah lewat dah,,nak balik ke rumah,,so bila2 aku sempat nanti aku update lagi yer,,muahhhh!!lots of love from me dear bloggy,, :)  

2 comments: