Thursday 10 November 2011

Story Of The Day ( 11 )

  Semalam aku dikejutkan sekali lagi.Post kat fb "dia" yang aku baca membuatkan aku seakan - akan berada di awangan.Terang ,jelas dan nyata nama aku yang tertera kat situ.SEBIJI!!!memang nama aku..ooohhh,,rama - rama dah mula berterbangan dalam perut , hati , limpa dan segala organ - organ penting aku,,kekeke!!.
  Yang paling tak tahan ,, baik kawan dia dan juga kawan aku sokong bagai nak rak kat dalam fb tu..berkali - kali aku baca ( sebab tak percaya la kann,,)adoiii!!memang sah aku ni dah kena panah arjuna.Panah yang aku tak nak elak dan merelakan untuk dipanah...hehehe!!.
  Masa dok tengah baca fb tu kan,,adalah seorang kawan aku yang kenal chat dengan aku..dia ni isteri kepada bekas cikgu sekolah aku,,aku panggil dia Aini ( habih la ko aini,,glamer le pas ni,hehehe!! ).Ini antara dialog yang membuatkan aku gelak tak hengat malam tadi,,sebab dia komen pasal status tu,,korang baca la ekk,,

aini: baru baca tadi ,cam rindu je kat akak,, hehehe,, 
        positif tu ,dia selalu kontek akak ke?
aku :tak juga selalu dlm fb jer..
aini :dia tu cam pelik la,dia tak terus terang ngan akak 
         ker?
aku : tak lagi,,kita tengok la dia simpan lama mana,, 
         hehehe!!
aini : mmg ego dia tgi laa ,akak la btrus trg try ngayat dia.
aku : ntah laa,,sama ada ego tinggi ataupun dia   
         sememangnya pemalu,,malu ker,,kekeke!!
aini : kalu dia pmalu akak kena jadi tak pmalu hehehe
aku ; masalahnyaaaa,,boleh ker,,hahaha!!
aini ; ala kak...bole jer
aku : ni kira dah tak malu la nihh,,siap tulis dlm blog lagi,,
aini : nanti takder guna akak buang masa utk fkir respon 
         dia try provoke dia n tny dia perasaan dia kat akak 
         tak pon bia dia imagine kalu akak jd psgn dia cmner 
         ckp lepas jer senang
aku : huhuhu,,sadis sungguh cara ko ni aini,,ko buat  
         camtu ker kat mail,,adeii!!heheheh,,
aini : bape lama kak mas xonline smpai dia bg komen 
         cmtu???
aku : baru sehari semalam,,kekeke!!
aini : sehari semalam dah jadi camtu ,, ayyyyo!!!
aku : hehehe,,tu la kak mas terkejut gak,,
aini : kira tahap parah tu
aku : tak tau laa,,nak gelak pun ada,,

   
    hmm ,, korang yang baca komen ni,, aku nak tanya apa pendapat korang.Adakah aku menyerupai perigi yang mencari timba??Tapi yang ini bukan perbualan asal yer,,yang mana aku rasa tak sangkut paut aku tak boh la kat sini..
    
    bila aku pikir - pikir balik apa yang aini kata tu,,ada juga betulnya.kalau dia tak suka takkan dia tulis camtu.. Adeii,,penat aku nak pikir,, pi mai pi mai tang tu jugak,, huhuhu,,memang menguji kesabaran betul la . Apapun aini ,, thanks a lot for the words you gave ,, at least i have someone to share other than my closest friends nurul and maj..next time aku story lagi ekk,, its time to go home,,ngantuk tahap gaban sebab keletihan ,,seharian aku asyik dok menjerit ngan budak tahun 6 masa buat latihan.Aku ni dah macam menggantikan tarzan la pulak hari ni,,huhuhu!! Lots of love from me bloggy,,muaaahh!!

No comments:

Post a Comment